Close

Odpověď na: Jak na název s automatickým posunem jména

Úvodní stránka Fórum Hardware Arduino Jak na název s automatickým posunem jména Odpověď na: Jak na název s automatickým posunem jména

#7402
posjirka
Účastník

souhlasím se Zbyškem. Asi jedinou variantou je udělat pole objektu (nikoliv proměnných …), které se nadefinuje jako rozěmr pole a poté se pro každý záznam/buňku pole vytvoří instance objektu. Vcelku hezká diskuze a vysvětlení je třeba tu:
https://forum.arduino.cc/index.php?topic=80913.0

Zbyšek to napsal velmi správně jen je to v tom textu těžko čitelné.
v podstatě tě zajímá pouze tato část:

int BUTTON[] = {2,3,4,5,6};  //button pins
const int numButtons = 5; 

Bounce bouncer[5];

for( int i = 0; i < numButtons; i++){
   Bounce bouncer[i] = (BUTTON[i], 5);
}

Jinak doporučuju použít standardní řadu proměnných, už jen z důvodu omezené kapacity paměti RAM. Například v C# bych si toto dovolil a použil spíš kolekci než pole pro lepší manipulaci se záznamy. V poli musíš nadefinovat jak bude veliké a v případě zmany velikosti provést „přenesní hodnot“. s kolekcí můžeš dělat co chceš. Je však náročná na paměť a Arduino jinepodporuje. Chci tím říst, že stejně na začátku budeš muset nadefinovat kolik těch objektů budeš chtít vytvořt a ověřit si že máš dostatek volných prostředků. Navíc se budeš odkazovat na objekty jako na realtivní adresy, … Prostě mi to trochu v hlavě nabourává tu jednoduchost řešení případů, pro kterou bylo arduino navrženo…. tyto procesy bych spíš řešil na raspberry pi.