Odpověď na: Jak na název s automatickým posunem jména
Úvodní stránka › Fórum › Hardware › Arduino › Jak na název s automatickým posunem jména › Odpověď na: Jak na název s automatickým posunem jména
souhlasím se Zbyškem. Asi jedinou variantou je udělat pole objektu (nikoliv proměnných …), které se nadefinuje jako rozěmr pole a poté se pro každý záznam/buňku pole vytvoří instance objektu. Vcelku hezká diskuze a vysvětlení je třeba tu:
https://forum.arduino.cc/index.php?topic=80913.0
Zbyšek to napsal velmi správně jen je to v tom textu těžko čitelné.
v podstatě tě zajímá pouze tato část:
int BUTTON[] = {2,3,4,5,6}; //button pins
const int numButtons = 5;
Bounce bouncer[5];
for( int i = 0; i < numButtons; i++){
Bounce bouncer[i] = (BUTTON[i], 5);
}
Jinak doporučuju použít standardní řadu proměnných, už jen z důvodu omezené kapacity paměti RAM. Například v C# bych si toto dovolil a použil spíš kolekci než pole pro lepší manipulaci se záznamy. V poli musíš nadefinovat jak bude veliké a v případě zmany velikosti provést „přenesní hodnot“. s kolekcí můžeš dělat co chceš. Je však náročná na paměť a Arduino jinepodporuje. Chci tím říst, že stejně na začátku budeš muset nadefinovat kolik těch objektů budeš chtít vytvořt a ověřit si že máš dostatek volných prostředků. Navíc se budeš odkazovat na objekty jako na realtivní adresy, … Prostě mi to trochu v hlavě nabourává tu jednoduchost řešení případů, pro kterou bylo arduino navrženo…. tyto procesy bych spíš řešil na raspberry pi.