Grafické programování Arduino Esplora
Alan Yorinks nedávno na své G+ stránce zveřejnil návrh prostředí, díky němuž se i děti mohou ponořit do světa programování. Pro účely projektu mu posloužilo Arduino Esplora, které pomocí originálního softwaru propojil s grafickými programovacími jazyky Scratch a Snap!. Podle Alana je z důvodu jeho vestavěných senzorů a aktuátorů Esplora pro práci s těmito programovacími jazyky naprosto ideální volbou.
Díky propojení desky Arduino Esplora, knihovny esp4s a programovacího jazyka Scratch či Snap! netrvá napsání prvního řádku kódu déle než pár minut!
Originální dokumentace je veřejně přístupná zde.
- Teleball: Arduino programování pro retro nadšence - 12.10.2015
- Arduino třídička barevných bonbonů - 30.9.2015
- Výškový meteorologický balon s čichem pro atmosféru - 18.9.2015