Grafické programování Arduino Esplora

Alan Yorinks nedávno na své G+ stránce zveřejnil návrh prostředí, díky němuž se i děti mohou ponořit do světa programování. Pro účely projektu mu posloužilo Arduino Esplora, které pomocí originálního softwaru propojil s grafickými programovacími jazyky Scratch a Snap!. Podle Alana je z důvodu jeho vestavěných senzorů a aktuátorů Esplora pro práci s těmito programovacími jazyky naprosto ideální volbou.
Díky propojení desky Arduino Esplora, knihovny esp4s a programovacího jazyka Scratch či Snap! netrvá napsání prvního řádku kódu déle než pár minut!
Originální dokumentace je veřejně přístupná zde.
- Sledovač slunce s Arduinem - 8.10.2025
- Ovládání microbit robota přes dálkový ovladač - 8.10.2025
- ESP IDE & Pico:ed – Instalace firmware a seznámení s editorem - 4.9.2025

